5.2.14

Hannah Montana: Forever [s4 ep10] - Can you see the real me (2010)

Miley avaldas kogu maailmale oma saladuse, et on Hannah Montana ning nüüd annab ta esimese intervijuu Miley Stewart'na. Kus meenutatakse kogu karjääri naljakamaid ja kurvemaid seiku.

Miley: Maybe few times... a lot...how much time do we have?

Hannah: Oh yeah, we are closer than ever!

Miley: They are my family, I always tell them everything, but it's sometimes it's not the best idea

Miley: What do you think? Little too much?

Woman: You had to few problems
Miley: Yeah, there were.. one or two.. a day

Laulud:
"This Is the Life", "True Friend", "One in a Million", "Nobody's Perfect", "Been Here All Along", "Life's What You Make It", "I Want My Mullet Back"

10/5 (Tore meenutus Hannah Montana algusest ja seikadest aga üldises võtmes on tegemist ühe igavama episoodiga Hannah Montana sarjas. Sest seal pole muud kui suur intervijuu ja mõned klipid.)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar