23.5.13

Kättemaksukontor [ s8 ep3 ] - Lahutus Eesti moodi 1 (2012)

Pilsonite pere hakkab lahutama ning pere kaks last tulevad Kättemaksukontori juurde, et nad ei laseks vanematel lahutada. Marion läheb Stella Pilsoni juurde,  nimelt on naine juuksur ning laseb oma juukseid sättida samal ajal räägib Stella kogu loo ära. Samal ajal läheb Häidi Pilsoni meest uurima ning avastab sealt kellegi veel Andrust pildistamas. Häidi teeb kutist pilti.

Andrus Pilsoni firma tegeleb põrandasoojustusega. Stellal  on aga uus mees Renee. Frida ja Marion jälitavad Stellalt, et näha kellega Stella kohtub ning Renee on päris rikaks. Samal ajal aga uurib Häidi Andrust ning näeb, et too võõras kutt jälgib ikka Andrust ning lõhub mehe autokummi ja hiljem uurib Andruse läpakat.

Kättemaksukontor saadab armastusekahuri Moksi kohale ning kutt mängib nagu oleks selle kuti armastatu. Stiina lahkub  vihasena kuid too mees läheb Moksile kallale. Häidi jookseb tollele võõrale kutile otsa ning võtab talt autovõtmed. Peale seda lähevad nad kohvikusse istuma.

Stiina uus armastus tuleb Stiinalt vabandust paluma ning nad lepivad ära. Too kutt tudvustab ennast kui Rauli ning Häidi ennast kui Häidi. Nad lepivad kokku, et kui vaja siis saaks nad koostööd teha. Marion käsib Fridal uut riiet proovida ning Frida käsib selle ümber teha ja Häidi peab minema Rauliga kohtuma.

Raul ja Häidi veedavad koos päeva ning kohvikus uurib Häidi mehe dokumente ja Raul naise dokumente, kuid kumbki ei leia midagi. Häidi läheb koos Rauliga Andruse põrandaküttefirmasse sisse murdma. Sealt lähevad nad järgi kõvakettale. Üsna pea on kõvaketas käes ja Raul viib kõvaketta üle tüüpidele.

Frida läheb Pihelga juurde ja näeb kabinetist lahkumas Andrus Pilsoni. Selgub et sellel kõvakettal ei olnud seda mida vaja. Andrus ja Stiina lähevad  lahutust sisse andma ning kaks pätti, kes kõvaketast tahtsid röövivad Pilsonite lapsed. Alguses saavad lapsed majja peitu ning ning seal helistab Kadri-Luisa Fridale, siis aga püüavad pätid lapsed kinni.

Marion: Aii, sa torkasid mulle praegu nõelaga pepusse

Frida: Odavalt, kas siis minu närvid ei maksa midagi?

Marion: Ta teeb meelega
Häidi: No tegin jaa

Häidi: Marion, tee uks lahti
Marion: Ma ei saa, ma olen poolpaljas
Häidi: No nüüd oled sa siis täitsa paljas 

Lapsed: Kas teie olete eradektektiivid?
Frida: Mina olen siin ainuke eradektektiiv, teised siin on õmblejad

Marion: Tere, siin on teile Tallinna vesi, otse kraanist

Frida: Sa näed välja nagu Marie Antoinette.
Häidi: Kas enne või pärast giljotineerimist?

Frida: Mis see jorss ongi Stiina uus peika?

Karl: Te vist unustasite midagi?
Häidi: Mina? Unustasin?
Karl: Minu autovõtmed oma kätte

Häidi: Hahha
Frida: Mis sa naerad nagu ahv?

Häidi: Kuritegevuslik hapukurgihooaeg

Marion: Põrandaküttefirmasse? Kas põrandaküte on nii kallis või?

Häidi: Marion, kas mu rinnad on naba juures või?
Marion: ups..

Marion: Annab kõvaketta üle
Frida: Numbrit näed?
Marion: Kõvaketta oma v?

10/7 (Raul on äge tegelane aga samas kogu see lugu pole eriti põnevust tekitav.)

1 kommentaar:

  1. Ma armastan Karli. Ta on parim politsei terves ilmas Koos praeguse Rainisega.

    VastaKustuta