9.5.13

Kättemaksukontor [s8 ep1]: Libahunt 1 (2012)

Muidu ma Kättemaksukontorit ei vaata aga 8 hooaeg on selline hea hooaeg, mis mulle kohe meeldima hakkas. Lühidalt: Frida on endine dektektiiv, Marion endine sekretär, kes kohtus Fridaga ning kuna sel hetkel Frida läks oma mehest Martinist lahku siis nad tegid sellise ühenduse nagu "Kättemaksukontor" ning selle alt nad lahendavad igasugu probleeme ja kriminaalseid juhtumeid. Häidi on Frida eksmehe Martini uus naine, aga saatuse tahtel on nüüd naine ka Kättemaksukontoris tööl.

Marioni ema Tiiu läheb sõbranna Paula sünnipäevalt koju ja teda hakkab mingi tegelane taga ajama. Samal ajal naasevad Frida, Marion ja Häidi Hiinast ning naasevad oma Kättemakskontorisse. Seal tabab neid aga halb üllatus. WC ajab üle ning nüüd suunduvad naised Marioni vanematele külla.

Kohale sõites kohtuvad nad vana vaenlase Almer Rootsiga. Samal ajal leiab aga Toomas oma lammaste hulgast taaskord ühe laiba ning nüüd läksid Toomas ja Marioni isa omavalitsuse nimel  Miko Konderi juurde. Miko Konder on maailmakuulus geeniteadlane ning külarahvas arvab, et tema kinnistul liigub ringi mingi ebard. Koder ei lase kedagi enda õuele.

Häidi, Marion ja Frida lähevad randa aga sinna tuleb karjuma Almer. Siis aga kuulevad nad püstolilasku, kohale jõudes on Alfred, kes aitas Tiiu koju, saanud Almerilt lõuga, kuna tulistas Almeri poole. Alfred vabandab end välja, et arvas et too ebard ajab teda taga.

Kodus uurivad naised Marioni vanematelt libahundi kohta ning kuulevad igast jutte. Öösel aga kuuleb Frida hääli ning näeb varje. Samal ajal laseb Konder miski punasilmse olendi õue. Frida kuulatab ning läheb välja asja uurima. Miski koletis lükkab Frida pikali, naine tulistab ning jookseb koju.

Peale seda hakkavad nad kolmekesi asja uurima ja leiavad metsast verd. Sonja ei leia andmebaasist midagi. Frida ja Häidi otsivad kohta kus saaks Konderi aeda sisse aga kõik on voolu all. Marion jälitab Konderit. Koder saab häire ja põrutab koju tagasi.

Fridal tekib idee kasutada langevarju ning Häidi läheb kursustele ning siis sooritab eduka hüppe Konderi aeda. Ta võtab turva maha kuid Konder saab ikka häire ja põrutab tagasi koju, Häidi uurib majas ning kohtub imeliku isendiga....

Häidi: Miks meie peame alati kõige ekstreemsemaid asju tegema?
Frida: Sest te olete alluvad

Tiit: Vanaema helistas, tahtis et ma saia ja piima tooks, ma täna ei jõua

Marion: Mis juhtus, sa oled näost valge.
Frida: See on külmast.

Häidi: Asendaks põhu hallide ajurakkudega
Marion: Ma paluks sinu asemel sulle natukene südant sisse panna, see on sul rauast

Häidi: Mul on täitsa särts sees

Frida: Iga korralikult sooritatud hüppe eest saab preemia
Marion: Ma mõtlesin ümber, ma tahan ka hüpata
Häidi: Mis on mittekorralikult sooritatud hüpe?
Frida: Siis kui langevari ei avane
Marion: Ma mõtlesin ümber, ma ikka ei taha preemiat 


Frida: Aja varred alla ja lähme

Frida: Kui ta meist lahti tahab saada, siis peab ta buldooserit kasutama

10/7 (Miks häidi kõiki ekstreemseid asju peab tegema? Konderi hääl on hea.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar