18.5.13

Miley Cyrus - Live at Rock in Rio Lisbon (2010)

Intro

"Can't Be Tamed"
Tüüpiline tema tants live selle laulu puhul. Ime et ta laulda suudab sellise ringi tõmblemise juures.

"Breakout"
Hea kuulda mõnda vana lugu ka. Aga tunda on hingeldamist, sest eks see ringi jalutamine võtab hingeldama ja katsus siis ka sama ajal laulda.

"Start All Over"
Meeldib kitarriste kaisutada ja mööda maad roomata.

"7 Things"
Üks esimesi laule mida ma Mileylt kuulsin. päris suur lava... ja annab ikka jalutada seda läbi.

"Robot"
Siin laulab ta robotit esimest korda, enne uue plaadi välja andmist. Kellelgil on päris tume hääl... taustalauljal ma arvan. Kas siia peavadki imelikud tantsuliigutused ja tõmblemised käima? Uus miley stiil on sündinud.

"These Four Walls"
Midagi rahulikku ka vahele. Taaskord vana hea laul. Aga ma polegi eriti seda kuulanud. Siiski ei ole see mu lemmikuid lugusi...

"The Driveway"
Usun et selle tuulega on veidi külm ning ei ole imestada et ta nii palju tõmbleb.

"Fly On The Wall"
See lugu oli kõige kõige esimene Miley lugu mis mulle kohe meeldis ja kuulsin. See laul oleks alguse poole olema, sest selleks on veidi rohkem võhma vaja kui tal hetkel on. Taustalauljad laulavad vahepeal üle...

"Kicking and Screaming"
See on vist esimene kord kui ma seda lugu üldse tema live's olen kuulnud.

Guitar Battle
Kahjuks pole mul kunagi kannatust kitarri soolosid lõpuni kuulata kui on võimalus edasi kerida.

"I Love Rock 'n' Roll"
Miley puhkas ja vahetas riideid vahepeal. Ning kuulen seda lugu tema esitluses esimest korda.

"Cherry Bomb"
Polegi kuulnud sellist lugu aga tundub päris hea.

"Bad Reputation"
Ma kuulsin esimest korda seda Avril Lavigne esitluses aga Miley oma on ka päris hea.

"When I Look At You" 
Kurb aga hea lugu.. tore oli näha klippe filmist taustaks.

"Party In The USA"
Ma nii vihkan, et peale Michael Jacksoni surma on ta muutnud laulu, et Michaeli laul mängis. Teinud siis kohe selline versioon ja mul poleks selle vastu midagi aga originaal on Jay-Z'i ja Britney Spears.

"Full Circle" 
Jällegi hea vana lugu..

"Simple Song"
Seda lugu pole ma ka kunagi live's kuulnud. Miley tantsib nagu oleks ise täis.

"See You Again"

10/8 (Päris toredad lood, hea kuulda vanud lugusi... aga ma mõtlen et kas selline riietus on siis äge? Ja kontsadel annab ikka joosta ja ringi tõmmelda ja seda terve tund.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar