30.5.13

Kättemaksukontor [ h8 ep4 ] . Lahutus Eesti moodi 2 (2012)

Lapsed röövitakse ning Häidi ja Frida jõuavad selleks ajaks kui lapsi enam ei ole. Pilsonid tulevad koju ning Frida ja Häidi selgitavad olukorda. Stiina saab teada, et mees ei müügi põrandakütet vaid muugib tähtsaid koode lahti. Pätid helistavad ja tahavad kõvaketast. Renee tuleb lillledega läbi.

Häidi saab Rauliga kokku, et teha selgeks kas kutt on lasterööviga seotud. Saamal ajal ootab Andrus röövlitelt märki, et kõvaketas üle anda. Kohale lendab mudellennuk. Häidi veedab Rauliga ilusti aega. Samal ajal lähevad Frida ja Marion Rauli korterisse ja leiavad sealt Pilsonite laste pilte.

Kadri-Luisa tahab vetsu ja määrib ennast ämblikuvõrguga kokku, siis tekib allergia. Häidi paneb Rauli käeraudu ja kutsub politsei. Pihelgas ja Tiit tulevad kohale ning samal ajal saavad lapsed majast välja, kuid neid märkavad röövlid ja toovad majja tagasi. Politsei kuulab Rauli üle, selgub et tegemist on KAPO politseiniku Karl Suur'ga. Rein ja Tiit naeravad ta üle kuid siis aga helistavad kaitsepolitsei direktorile ning saavad teada, et kutt rääkis õigust.

Röövlid saavad lapsed uuesti kätte. Pihelgas saab teada, et Karl rääkis enda kohta tõtt ning ta vabastatakse kohe. Karl teab kus on röövlid ja politsei piirab röövlite maja ümber. Pilsonid jõuavad ka kohale. Andrus sõidab maja juurde ja läheb toob lapsed ära.

Stiina ja Andrus lepivad ära. Ning plaanivad minna Käsmusse puhkusele. Häidil ja Fridal on juba õmblemisest kõrini. Kadri-Luisa helistab Firdale, sest Renee tahab kõvaketast ning ähvardab relvaga. Andrus viskab kõvaketta diivanile ja siis tuleb Frida ja arreteerib Renee.

Fridale tuleb külla Rein. Häidi läheb politseisse ütlusi andma ja leiab kabinetist eest Karli.

Tiit: Ossa sarviline

Marion: ma arvan, et sa pead minema politseisse ja teatama, et meie supervaras murdis härra Pilsoni  kontorisse sisse ja Häidi pannakse vangi ning ma ei pea seda neetud kleiti siin õmblema

Marion: Tead Frida, ma tahaks ka niisugust tööd nagu Häidil. Tunnen ennast nagu tuhkatriinu
Frida: Ja mina olen kuri võõrasema

Häidi: Tere tere vanaema, kuidas tervis on?
Frida: Tere tere lapselaps, kus sa asud?

Raul: Karu on minu oma. Aga fotodega on asi keerulisem, ma ei saa sellest rääkida.

Häidi: Saa siis terveks vanaema, ja ütle vanaisale, et ta ei muretseks nii palju
Marion: Kuule sina....

Häidi: Kus lapsed on?
Karl: Küll nad tulevad, ega nad tulemata jää

Karl: Ma töötan kapos
Häidi: Hadihahaa- ja mina olen Michelle Obama

Karl: Kas see isehakanud Sherlock oma osalust ka mainis?

Rein: Tee ta käerauad lahti
Tiit: Võtmed jäid ju Häidi kätte
Rein: Närid läbi

Rein: Miks te varem ei öelnud?
Karl: Tükk aega üritasin ju


Stiina: Miks ta nii tegi?
Rein: Ise ütlesid et tehku midagi
Tiit: Sellises olukorras ei ole mõtet mehi provotseerida

Marion: Äkki on meesterahvas, me saame oma murdjakostüümid kohe ära proovida, Häidi mine too Tallinna kraanivett ja nutupaberit

Häidi: Sina
Karl: Nagu näed
Häidi: Mis sina siin teed?
Karl: Töötan siin
Häidi: Kas sa kapos ei pidanud töötama?
Karl: Pidin. Sain kinga, nüüd töötan siin
Häidi: Miks sa siis kinga said?
Karl: Kas oled imbetsill või mängid imbetsilli?

Häidi: Vabandust, et ma su karjääri ära rikkusin, ja vabandust, et teada sain, et sa ikka veel kaisukaruga magad
Karl: Istu, istu, nüüd hakkad ütlusi andma, kohe näed kui ebameeldiv see olla võib
Häidi: Käeraudu ei taha kasutada?

Karl: Nimi?
Häidi: Häidi
Karl: Hä-häi-di?

10/8 (Karl on äge...)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar