5.2.14

TUTVUSTUS: イタズラなKiss/Itazura na kiss [Ep1-9] (14.10.-16.12.1996)

FAKTID:
Drama: Itazura na kiss/Playful kiss
Hangul: イタズラなKiss
Director:  Morita Mitsunori, Nemoto Minoki, Ikezoe Hiroshi
Writer: Kusumoto Hiromi, Mori Harumi
Starring: Aiko Sato, Takashi Kasiwabara
Network: TV Asahi
Episodes: 9
Seasons: 1
Release Date: 14.10.1996-16.12.1996
Runtime: 
Language: Japanese
Country: Japan
Genre: Romance, Comedy
Format: Television drama

TUTVUSTUS:
Itazura na kiss on tegelikult originaal ja mangast pärit, mina jällegi nägin esimesena korea versiooni (Playful kiss) ja siis sain teada, et siin on mitu sada erinevat verisooni, kus ma olen kõiki natukene vaadannud. See on siis nö originaali originaal. Omamoodi tore ja huvitav. Räägib siis kooli geeniusest Naokist ja kooli kõige rumalamast Kotoko, kes saatuse tahtel peavad ühist katusealust jagama ja ema on üsna Kotoko poolt aga Naokit ajab neiu oma rumalusega närvi. Let me tell, see meteoriit ors mis Kotoko majale lendas, oli nii fake, et ma olin lihtsalt WTF !

TEGELASKUJUD:

Takashi Kashiwabara as Naoki Irie

Kooli kõige targem poiss, seega ka üsna populaarne, ainus probleem, et teda ei huvita populaarsus. Ja üle kõige maailmas vihkab ta rumalaid inimesi.

Aiko Sato as Kotoko Aihara

Kotoko on vastupidiselt Naokile, kooli üks rumalamaid, kuid see ei keela tal olla Naokist sissevõetud ja isegi armastuskirja kirjutamast. Kõik muutub neiule kasulikuks kui tal tuleb kolida Naoki juurde sisse.

HETKEID DRAAMAS:




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar