18.5.14

TUTVUSTUS: コード・ブルードクターヘリ緊急救命/Code blue [Ep1-32] (2008 - 2018)

FAKTID:
Drama: Code blue
Hangul: コード・ブルードクターヘリ緊急救命
Director: -
Writer: -
Starring: Tomohisa Yamashita, Yui Aragaki, Erika Toda, Yōsuke Asari Manami Higa
Network:Fuji TV
Episodes: 23+2 special + movie
Release Date: 2008-2018
Runtime: 54 minutes
Language: Japanese
Country: Japan
Genre: Drama, Medical drama
Format: Television drama

TUTVUSTUS:
Sellel on tegelikult kokku 3 hooaega ja üks film, kuid mina vaatasin natukene esimest ja seda peamiselt Tomohisa Yamashita tõttu, kes on mu suur lemmik Buzzer beatist. Osalt mulle meeldivad haiglas sarjad aga kui verd lendama hakkab siis ma ei suuda vaadata ja seetõttu see ka mul pooleli on jäänud. Aga lugu ise räägib siis Code Blue meeskonnast, kelleks on andekad ja oma ala proffid arstid, kes lähevad sündmuskohale ükskõik kus ja millal ning neil on oma helikopter selleks. Ja sellest kuidas neli võõrast erineva taustaga arsti peavad koostööd tegema, et elusid päästa.

TEGELASKUJUD:

Tomohisa Yamashita as Kōsaku Aizawa

HETKEID DRAAMAST:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar