14.3.14

Nädalalõpp Kanal 2ga [s1 ep1] (2014)

Täna oli esimene saade uuel saatel "Nädalalõpp Kanal 2ga."

Saade algas ja esimene külaline oli Mart Sander. Ta laulis ja räppis oma versiooni Põhja-Tallinna laulust. Ning ta maailm terve saate ajal.

Teised külalised olid Tanja Mihhailova ja Mikk Saar. Minu meelest on nad nii lahedad ja neid ma kuulasin kohe lõbuga. Ja nad laulsid ka, väga hästi :D

Kolmas külaline oli Ott Sepp. Mul oli ausalt Otist kahju, vb oligi see nii mõeldud aga Jõekalda ja Margna ei lasknud Otil üldse rääkida ja rääkisid hoopis koguaeg kellegist teisest, eriti Märdist.

Vahepeal tudvustati "Laula mu laulu" saadet ja näidati villat kus need 7 inimest elavad ja laulavad nädala.

Neljas külaline oli Urmas Paet ning rääkis naljakaid lugusi oma reisidest. Ja päris naljakas ;D

10/7 (Pean mainima, et vana-aasta õhtut nende saatel ma ei veetnud, seega ei osanud ka midagi oodata. )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar