1.1.14

Hannah Montana: Forever [s4 ep5] - It's the end of Jake as we know it (2010)

Hannah lindistab jõuluklippi. Lilly helistab Mileyle, Lilly on närvis, sest Oliver tuleb talle külla ja nad näevad teineteist üle pika aja. Oliver räägib Lillyle et Jake vist petab Mileyt. Lilly käsib Oliveril seda Mileyle öelda aga Oliver ei taha seda teha. Samal ajal kannab Jackson Siena pildiga pluusi ja igatseb tüdrukut.

Oliver üritab Lillyt veenda sõbrannale ütlemast ning Lilly utsitab magavat Miley Jakele helistama. Miley ärkab ja helistab keset ööd Jakele ja kutsub poisi enda juurde ja Jake lubab tulla. Poiss tuleb, kuid isa ega Lilly pole kuti tulekust eriti vaimustunud. Oliver ei suuda ka uskuda, et Jake siin on. Jackson mängib Rico isa aga asi ei lähe plaanipäraselt.

Hannah laulab ning Lilly ja Oliver arutavad Jake petmise üle. Miley tuleb nende juured ja üks väike poiss uurib milles Jake pettis ning Lilly ja Oliver peavad tõtt rääkima. Miley on pahane, et sõbrad valetasid ja varjasid, ka ei suuda ta oma viha Jakei peale varjata. Robby Ray ei saa aru mis toimub aga Oliver näitab pilti.

Peale sketsi tulevad Lilly ja Oliver vabandama ning Miley annab neile andeks. Siis aga tuleb Jake kes teatab et keegi on riided varastanud ja ta peab minema sketsikostüümis Californiasse. Selgub, et Robby Ray võttis poisi riided.

Minu meelest nii sobivad kokku, neid oleks võinud aga rohkem näidata...

Oliver: I'm not talkin about Mileys teeth, I'm talking about Jake
Lilly: Why are we talking about Jake's teeth? 

Lilly: Oh my
Oliver: Ly, Oh Miley

Lilly: Men, worthless, all of them
Oliver: I know I know. You don't know about that
Lilly: Honey, you are not a man, you are.. Oliver

Miley: I know you are busy, filming the movie, but Oliver is on tour and he came to visit Lilly
Lilly: Yes, he did
Miley: I'm guess I'm trying to say is
Lilly: Yes, you can do it girl, come on, tell him 
Miley: Please come home for the weekend, I really miss you
Lilly: YES, you what?
Miley: It gonna be so much fun, you will?
Lilly: He will?
Miley: He will
Lilly: Of course he will


Miley: I still can’t believe Jake change his movie sceduel, to come to visit me this weekend
Lilly: I can’t believe a lot of thing what Jake does...

Jake: Mileyyyy
Miley: Jakeyyyyy
Lilly: Jerkyyyy



Oliver:....Mrs Jake... Jake’s here...Why is Jake here?
Jake: For support my girl
Miley: You are not the only good boyfriend on this panet
Oliver: Jake’s here....

Miley: You guy knew it two days and didn’t tell me?
Lilly: I knew only one day

Jake: Someone has stolen all my clothes, so I gotta fly in Phoenix like this
Miley: Okey, witch one of you all did it?
Dad: you mean, I get a hug too?


 Laul:
"Need a Little Love" (featuring Sheryl Crow)

10/8 (Oliver ja Lilly on koos nii armsad.. )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar