3.8.13

МакSим: Концерт в Олимпийском (2008)

Mulle meeldis see kontsert väga, kuigi ma ise kohal ei käinud, vaid vaatasin arvutist DVD'lt. Enamus lugusi ma teatsin peast, sest mul on MakSimi 2 plaati, kust lood pärit.

Laulud:
Небо цвета молока - Sky the Colour of Milk
Секретов нет - No Secrets
Нежность - Tenderness
Ветром стать - To Become the Wind
Мой рай - My Paradise
Open Air Sochi
Трудный возраст - The Awkward Age
Не отдам - I Will Not Give Away
Отпускаю - I Let Go
Любовь - Love
Лолита
Сон - The Dream
Сантиметры дыханья - Centimeters of Breath
Чужой - Stranger
(Звезда - The Star)
Пам-парам
Зима - The Winter)
Лучшая ночь - The Best Night
Научусь летать - I Will Learn to Fly
Знаешь ли ты - Do You Know
Трудный возраст - The Awkward Age
Мой рай - My Paradise

10/8 (Ostsin DVD sest arvasin, et seal on videod aga hiljem lugesin et hoopis kontservideo ning tegelikult pole viga, polegi näinud ühtegi vene artisti livekontserti. Laulud on enamus tuttavad, sest mul on MakSimi kaks plaati. Ainus mis veidi häris oli sinakas valgus, sest õiged värve ei olnud hästi aru saada aga muidu ok)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar