13.6.13

Kättemaksukontor [s8 ep6]: Maastik laibaga 2 (2012)

Meelis kutsub Moksi ja Frida sööma, kuid Moks jookseb minema. Frida, Marion ja Häidi peavad koosoleku, Häidi jääb endiselt linna, kuid Marion hakkab Meelist jälgima. Jackie söödab Meelisele raskvast toitu sisse. Marion otsin tiigist ning leiab käevõru, ning lähevad Meelise ukse taha, et vaadata kuidas on reageering. Meelis viskab suures vihas oma tabletipurgi diivani alla.

Jackie püüab Meelist rahustada ja kui Meelis silmad lahti teeb on tema ees märg Luulu. Siis järsku jälle Jackie ning Meelise tervis halveneb. Luulu tuleb uuesti ning Meelis ei pea vastu ja saab infarkti. Frida ja Marion kuulevad Jackie karjumist ning lähevad asja uurima, selgub et Meelis on surnud.

Hommikul viiakse Meelis minema. Jackie tuleb nuttes ja teatab et püüdis Luulu kätte saada aga siis leidis telefoni mis on väljalülitatud. Tiit näeb et Karl tegeleb mingi muu asjaga aga siis selgub, et Karli juhtum võttis suuremad mõõtmed. Marion tahab koju minna, aga Frida tahab jääda üheks päevaks. Marion märkab vees Moksi. Moks tahab et Frida annaks raha, et sensitiiv võtaks needuse maha. Frida keeldub. Sensitiiv teatab et selles kohas on keegi tapetud ning Frida ja Marion on kindlad et Luulu on tapetud.

Järsku tuleb aga Luulu tagasi. Marion on shokis ning Moks paneb jooksu. Luulu teatab et oli koolitusel ja unustas telefoni maha. Moks on ennast täis joonud. Hommikul sõidavad Frida, Marion ja Moks minema. Kohe kui Frida ja Marion on ära läinud, siis Luulu ja Jackie suudlevad. Marion, Frida ja Moks lähevad selgeltnägija juurde. Tiit ei suuda mõista kuidas Karl sellise juhtumi ära lahendas, kuid siis pakub et Kättemaksukontor aitab. Karl saab aru, et Häidi aitab teda ning küsib, Häidi ei oska seda oodata.

Frida uurib sensitiivil et kas ta ka valetas surma kohta. Siis aga kutsub Frida Häidi kohale. Selgub, et Luulu ja Jackie armastavad teineteist ning Luulu plaan oli mehest lahti saada. Järsku aga keegi kõnnib. Luulu läheb vaatama ning kedagi ei ole. Järsku hüüab keegi Meelist ning Luulu arvab Jackie on Meelisega kampa löönud ja teinud sama asja nagu Luulu tegi. Nüüd aga hakkab Jackie Luulut süüdistama.

Hommikul lähevad Luulu ja Jackie surnukuuri Meelist ülevaatama. Luulu vaatab Meelise üle ja seal on tõesti Meelis. Kellel puudub pulss, kui Luulu Jackiet süüdistab siis tõuseb järsku Meelis püsti. Naised panevad jooksu kuid Tiit ja Karl arreteerivad naised. Selgub et naised vahetasid mehe rohud ning Meelis sõi valesid rohtusid, siis kui naised kahekesi olid, siis hiilis Häidi majja, Frida lülitas korgid välja ja Marion kummitas.

Koju jõudes teatab Frida, et tahaks puhkama minna, kuskile loodusesse või rabasse aga ei Häidi ega Marion ole sellega nõus. Nemad tahavad kodus puhata. Öösel aga ärkab Frida ning saab Reinult sõnumi, kus mees palub naiselt abi, sest keegi sihib meest relvaga.

Frida: Me otsime energia sammast
Moks: Jaa, tunned Frida
Frida: Tunnen
Meelis: Minu kuuris?
Moks: Ega sammas küsi kuhu ta kõrgub.

Frida: Teen ettepaneku sõlmida pakt, et keei meist ei hakka enam ühegi polisteinikuga kurameerima, see hakkab juba meie tööd segama, ma ei saa mite kellegi käest isegi mobiili positioneerimist küsida.


Tiit: Ei tea mis tuleviku plaanid su emal oli kui ta sulle Karl Suur nimeks pani?
Karl: See nali oli juba
Tiit: Oli või?
Karl: Oli küll, mitu korda
Tiit: Aga töötab, ma teen seda ikka veel

Tiit: Mis see on?
Karl: Minu juhtum
Tiit: Sa pidid jalgratta vargusega tegelema
Karl: Võttis veits suuremad mõõtmed

Tiit: Heh, sinusugune nolk ei oskagi vene keelt

Marion: Wihma sajab, nett on maas, lähme koju

Frida: Küll see beibebroiler üle elab selle kõik

Moks: Ma ei julge
Frida: Mul on revolver ja see võib lahti minna
Moks: Ma lähen

Moks: Ma üritasin selle oksa kokku kleepida, see ei jää kinni

Karl: Ma sinu asemel oleks väga ettevaatlik.
Tiit: Mis pärast?
Karl: No plika issil on kümblustünn, saun, bassein, eratennisväljak, sa ütlesid
Tiit: Ahah
Karl: Kui sa sellise pritsessiga käid, siis varsti nõuab ta sinult samu asju, aga sinu palk on vist sama suur kui tolle basseini hoolduskulud?


Marion: Binokliga põõsasse

Marion: Puhkan, mul on külm, ma olen märg ja ma olen väsinud
Frida: Kes sinu arust jälgima hakkab kui Meelis vea teeb?
Marion: Mina või?
Frida: Muidugi, lähed binokliga põõsasse

Frida: See on ju Luulu
Marion: Kas ta surnud ei peaks olema või?
Moks: Jälle kummitus, aidjöö

Marion: Kas see oli nüüd kõige halvem puhkus?
Friida: Jah, Moks norkab veel valjemini kui sina

Karl: Helista, me peame rääkima
Häidi: Ei helista, mul on pakt

Frida: Lase see alamõõduline räim nüüd vette tagasi
Moks: No minu arust on ju täitsa mõõdus

Frida: Vaatan et peate ka karnevali poodi
Sensitiiv: Ärge mõnitage, tuletan meelde, et teie tulite minu uurde

Moks: Ma ju ütlesin, et et see tüüp on üks jube nõid 

Moks: Pastoi Harry Potter

Häidi: Mis sina siin teed?
Karl: Oma tööd

10/8 (Moks on hea tegelane.. )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar