13.6.21

Ohtlik lend: Ilus on laval surra [s2 ep6] (2007)

Rita ja Andres hakkavad oma Kaja uue bändi esinemisele hiljaks jääma aga õnneks jõuavad kohale lõpuks ja bänd alustasb. Siis aga ühel hetkel kukub laulja Andre kokku ja alguses arvatakse et ta teeb nalja aga ei, ta on surnud. Nüüd hakkavad Andres ja Rita asja uurima ja selgub et kaks nädalat tagasi juhtus midagi mis muutis Andre olekut.

Samal ajal püüab Andres oma tütrelt infot saada, kes nüüd on koos bändi juhi Kauriga ja ta satub sõnelusse tütrega ja võtab vahistamisorderi, et tüdrukult infot saada. Lõpuuks tunnistab Kaja, et nad on jah viimaseks kaks nädalat koos olnud ja et Kauri autol olid kriimud ja nad jäid tol päeval tartust tulles mitu tundi hiljaks.

Rita ja Andres leiavad et järgmisel päeval poiste Tartus tuleku juures, leiti üks surnuks külmunud tüdruk metsast ja see klapib poiste sõiduajaga ning järsku on Kauri auto järgmine päev varastatud ja kui nad tänu teise bändiliikme Johanna abil saavad teada kus on Kauri suvila, leiavad nad eest põleva auto. Kaur tunnistab et jah nad võtsid peale tüdruku aga Andre oli see kes tüdruku uimastas ja teda vägistas. Hiljem jätsid nad ta õue et küll too kaineks saab ja tee üles leiab.

Andres on kindel, et just Kaur oli see kes seda kõike tegi ja läbi kalli testi saavad nad teada, et Andrel oli üks haigus, mis tähendab et ta ei saanud esimesel korral ghbd võtta, et tüdrukut uimastada, muidu oleks ise ka kohe surnud, seega oli Kaur kelle idee oli metsa keerata, tüdruk vägistada ja uimastada ja Andre tahtis asja üles tunnistada, kuid Kaur tappis ta sama ghb joogiga.

10/9 (Üks väheseid osi mis on mu asboluutne lemmik, ma isegi ei tea miks, vist selle lõpu pärast )

Vova: Närvitsed ka?
Kaja: Natukene ikka
Vova: Saan aru, mul õde ka koos sõpradega siin, pool suguvõsa tead küll

Rita: Muide kui sa hästi palud, küll ta Mareki välja tõstab
Andres: Arvad või?
Rita: Muidugi, su endine naine pole sugugi sinu suhtes ükskõikne
Andres: Väga huvitavad tähelepanekud, mina pole seda küll märganud

Andres: Kui ta hakkab oma sisustusest kelkima läheb mul kõht lahti, sina pead rääkima

Andres: Räägi, sul on lähemad suhted selle Kauriga jah?
Kaja: Pole sinu asi
Andres: On küll
Kaja: Miks?
Andres: Sest et ma olen su isa
Kaja: Isa keda ma näen siis kui ta tuleb mind ülekuulama

Rita: Minu meelest tuleks lugupidamine ikka teisel moel välja teenida
Andres: Ära urise mu kallal

Ella: Tahad tõesti oma tütart kinni panna?
Andres: Muidugi tahan

Toomas: Mul pole kunagi olnud varbavalust nii hea meel
Andres: Kurat, mul on sinu pärast nii hea meel, Rital on ikka ka hea meel jah?
Rita: Muidugi on
Andres: Kuidas sul selle teise asjaga lood on?
Toomas: Ära mine isiklikuks

Rita: Miks mina pean kõik sinu peretülid kaasa tegema?
Andres: Sellepärast et sa oled minu partner

Andres: Kaua sul selle Kauriga lähemad suhted on olnud?
Kaja: Jälle hakkab pihta, ei ütle
Andres: Sa ikka tahad vahi alla minna?
Kaja: Okei, kaks nädalat juba
Andres: Kaks nädalat? Ühesõnaga sellest ajast kui sa avastasid et Kauri autol on kriimud? Ja mina veel mõtlesin et kuidas selline hall hiireke nagu minu Kaja, võib sellisele poisile huvi pakkuda
Katrin: Oott oot
Kaja: Issand kui vastik sa võid olla
Rita: Sa oled ikka tõesti vastik, Andres

Katrin: Nüüd hakkame minema
Andres: Hakkame minema? Kuhu me põrutame siis?

Andres: Kuule on sul selle Kauriga tõsine suhe?
Kaja: Isa, ma armastan teda, ta ei saa olla halb inimene
Andres: No loomulikult mitte, kui sina juba teda armastad
Kaja: Ja ma lähen ära kui sa irooniliseks muutud

Kaja: Isa oled sa ikka täesti kindel et seda on vaja?
Andres: Täiesti kindel, ja kui me tema süüd ei tõesta siis me tõestame tema süütust ja selles oled sa absoluutselt veendunud, nii et sul ei ole midagi karta

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar