20.6.21

Ohtlik lend: Kasiino [s2 ep7] (2007)

Leitakse noor neiu surnuna ja tema töökohaks oli kasiino ja see viib Rita ja Andrese kasiinotöö telgitaguseid avastama ning nad satuvad kokku kasiinoärimehe Üllari ja surnud neiu Heidi sõbra Raunoga, kellel on niigi kahtlane minevik.

Selgub, et Heidi ja Rauno tegid koostööd, et petta kasiinokülastajatelt raha üks ohver oli Björn, Üllari vana sõber ning Üllar tõmbab need kaks liistule. Aga siis leitakse Heidi surnuna ja Rauno kinnitab et tema Heidit ei tapnud, samuti saavad uurijad teada et Üllaril on salasuhted oma töölistega. 

Siis aga tuues Rauno ja Üllar kokku saavad uurijad aru, kes on asja taga ning kiirustavad lennujaama, kuna Björk on lahkumas, nimelt oli tema see kes tünga sai ja raha kaotas ning et neid üles anda tahtis ta Rauno ja Heidiga koostööd teha aga nemad keeldusid. Björk oli rahast lage ja purjus peaga otsis Heidi üles ja tappis ta.

Rita: Toimikut pole sa niikuinii lugenud jah?
Andres: Mis ma sellest sitast loen, mingi tropp hädaldab et ta ei jõua oma perekonda ära toita ja varastas purgi moosi poest?

Ella: Nii tore on teie kudrutamist kuulata aga ma meelsasti läheks oma kabinetti ja tutvustaks teid juhtumiga

Ella: Meisterdetektiivid, kaugel oleme?
Rita: Ma lasin selle Heidi vana sõbra Rauno Kekkose nime andmebaasist läbi, samal ajal kui Andres siin teeskleb oma hallide ajurakkude liigutamist

Rita: Rauno kuritegude nimekiri on nii pikk, et see ei mahu monitorilegi ära. Lisaks veel raskete kehavigastuste tekitamine
Andres: Kodune aadress on ka antud v? Astume pärast tööd läbi, tundub kena inimene olevat
Rita: Täitsa olemas, näe tahtsidki koplisse minna

Rita: Sa lehte lugesid?
Andres: Mis lehte?
Rita: Õhtulehte
Andres: Jaa, see on mul öökapile tellitud lausa

Katrin: Västrikukene, sind ootab üks nutetud silmadega neiu siin valvelauas. Ta on täitsa kenakene ka, aga kuidagi kurvavõitu
Andres: Kuule jäta oma lollid naljad

Rita: Miks mul on küll tunne, et neiu kes Maari ja tema ülemuse vahele tuli, oli meie Heidi?
Andres: Ma ei tea, naiselik vaist või mehelik loogika? Kumba sa praktiseerid?

Rita: Kumb meist jääb vaatama?
Andres: Sina ikka
Rita: Miks mina?
Andres: Mina väsin ära

Rita: Rääkimata sellest et teie naisele oleks meil igasuguasju rääkida
Üllar: Ärge muutuge labaseks, ma võin mõjuda ülbena aga mu enda abikaasaga mind küll ähvarda ei maksa

Andres: Kuule Leitpalu, see hakkab sulle juba harjumuseks saama et sa mulle niimoodi voodisee helistad
Rita: Anna andeks aga sa oleks pidanud juba tund aega tagasi tööl olema

Üllar: Kellelegagi suhtlemine ei tee veel temast sõpra

Üllar: Sa võksid ikka valida keda sa oma räpsasesse urkasse mägima kutsud, eriti kui need minu sõbrad on, võibolla mõnikord õnestuks sul ka mitte vahele jääda

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar