6.6.21

Ohtlik lend: Rööv [s2 ep5] (2007)

Ühel ppäeval läheb panka röövima üks pealtnäha korralik pereisa, kellel on oma kohvik. Selle mehe nimi on Mati ja ta ei ütle politseile ühtegi sõna kui ta kinni võeetakse. Rita ja Andres küsitlevad tema tütart Elerit ja selgub et Mati uus naine Siiri ja Eleri ei saa omavahel läbi ja ka Siiri on kadunud. Asja uurides jõuavad nad aga Siiri arsti Rainini, kes suudab mesimagusalt nõu anda ka Ritale, vaatamata et see suhtlus ei meeldi Andresele.

Aga asju uurides on jutud üksteise vastu ja siis saavad nad teada et Rainil pole üldse luba arstina töödata ja nad mõistavad et Rain röövis Siiri ning nad saavad lõpuks Raini kätte ning leiavad ka Siiri ja Mati saab vabaks.

Andres: Kuule ma olen ammu tahtnud ütleda, et sa suhtud sellesse maltsa palju lugupidavamalt kui minusse
Rita: Ja miks ma ei peakski? Ta on vait, ta ei ülbitse, ta ei kamanda mind, mis sinul pakkuda on?

Ella: Ei, Västrik, sa oled päris normaalne sell, pole midagi öelda, alguses tahtsin küll sulle oma kontsad ribide vahele suruda, aga nüüd
Andres: ma teadsin et ühel ilusal päeval sa lihtsalt ei suuda mu ilusale sharmile vastu panna, ma olen niivõrd armastusväärne kutt
Ella: Tead sind tahaks küll mõnikord oma käte vahel känkrasse kärtsutada ja Leitpalule tasku pista

Ella: Noh nüüd kui jää murtud, räägi mulle mis sul selle Leitpaluga on?
Andres: Ritaga või? Ära seleta
Ella: Ai taevas, see pilk mis sul sekund tagasi oli, see räägib juba iseenesest. Ma võin nõiaella olla, nagu mind majas kutsutakse, aga loll ma ei ole

Katrin: Head aega
Rita: Head aega
Andres: Õige mul su head aega tarvis oon.

Eleri: Igalt hullult ei tasuks ka nüüd ülestunnisust võõtta

Rita: Ma sattusin selle arsti, Rain Naskuriga, kokku
Andres: Sa said selle arstiga kokku?
Rita: Ei, ma ei saanud temaga kokku, ma juhuslikult sattusin kokku
Andres: Kena kokkusattumus küll

Rita: Sa pead ajaga kaasas käima
Andres: Mis see on trendikas teraapias käia?

Andres: Mõtlesin, et teeb ühe õlle häppy endingu puhul
Rita: Nii valutult ei läinud ju
Andres: No kuule meie ametis tuleb ikka tähistada kui ilma laipadeta läbi saab
Rita: Et põhjuse leiab alati
Andres: Just

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar