27.6.21

Ohtlik lend: Rahutu puhkus [s2 ep8] (2007)

Andresel hakkab lõpuks ometi puhkus ja ta läheb pisikesele saarele puhkama, kuhu ta ostsis vana majakese kui veel Katriniga abielus oli aga pole kordagi seal ise käinud. Rita jätab ta aga samal ajal oma kalade eest hoolitsema. 

Kohale jõudes kohtub ta aga kohaliku poepidaja Leidaga ning kodus maad kaevates leiab ta eest kolba, mis on seal ilmselt juba sõja ajal ning kuuleb et mõni aeg varem tulistati üht nnaist ja siis sellest veel vähe oleks, saab Andres õunaga piki pead, kui kaks noort Kaaro ja Liina lõbutsevad. liina muidugi tormab kohe Andrest tohterdama ja see ei meeldi kaarole.

Andres hakkab asja uurima kui Andresi naist Annat tahetakse öösel alla ajada, samuti huvitav Andrest pastori tegemised just ühel konkreetsel haual ning üsna pea saab Andres aru, et see naine kes tema taga aiast välja kaevati on Liina sugulane ning Liina vanaisa Kapten Trumm on see, kes lasi tolle naise maha ja ajas ka Annat alla, et maksta kätte Andersile, et too teda ja ta ema sõja ajal oma paati ei võtnud, et nad saaks põgeneda.

Rita: Ma teen kõik mis sa tahad, ma teen isegi rohkem
Andres: Ei rohkem ei ole vaja midagi teha, neil on väga täpne toiduaeg

Leida: Imelik mees, endal talu mere ääres, tassib paati seljas, mandri inimene, mis sa teed

Liina: Äkki ma tapsin ta ära?
Kaaro: Mis asja? Õunaga?

Andres: No ma olen juba ammu mõelnud usklikuks hakata aga no kus sa hakkad kui usku pole
Leida: No peab siis rohkem kirikus käima, küll ta pikamööda külge hakkab

Rita: Ma tahtin sulle öelda, et üks su kupidest, see pisike, on kuidagi veidralt ujuma hakanud
Andres: Mis mõttes veidralt?
Rita: Noo kõht ülespidi
Andres: Kurat ma usaldasin sulle kõige kallima vara mis mul on

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar