4.7.21

Ohtlik lend: Tivoli [s2 ep9] (2007)

Lugu räägib tivoliomanikust Klaassenist, alles hiljuti juhtus tema tivolis õnnetus kus üks noor neiu kukkus vaaterattalt alla, aga Klaassen ei saanud mingit süüditstust. Nüüd saadetakse Andresele vihje ja nad hakkavad Ritaga asja uuesti uurima, vaatamata sellele, et tivoliomanik ei taha kuidagi koostööd teha. ASja uurides jõuvad nad aga faktini, et ärimehe vastu ei ole mingeid tõendeid.

Rital on kinnisidee saata trellide taha tuntud ärimees - tivoliomanik, kelle hooletusest juhtub mitmeid õnnetusi. Ühtegi vettpidavat tõendit uurijatel aga ärimehe vastu pole ja nii plaanivad nad meest muudmoodi lõksu püüda. Mida lähemale uurijad tõele jõuavad, seda rohkem märkavad nad enda ümber kummalisi ja hirmutavaid asju toimumas.

Ritale saadetakse shampuse pudel, mis hiljem selgub et on mürgitatud ja Andrese autole pannakse telliskivi ja Rita auto kummid lastakse tühjaks. Sis aga saavad nad teada, et Karolinil, ohvril, oli suhe KLaasseniga, seda teadis Karolin mees Kristjan, kes selgub et ongi mõrvar, ehk kes sai naisega tol õhtul kokku et vaaterattal ring teha ja too kukkus alla ja hiljem üritas vihjeid ja tõendeid Klaasseni kaela ajada.

Katrin: Andres, näe see on sulle, ma unustasin enne koos teistega laua peale panna
Andres: Paistab väga isikliku kirja moodi välja, ma ei imesta et sa selle viimaseks jätsid

Katrin: Pealegi sa võiksid mulle öelda kenasti tere hommikust, ma olen ikkagi su lapse ema, mis sest et eksnaine
Andres: Tere hommikust mu lapse ema ja eksnaine

Andres: Mingi naistevärk v?
Rita: Lihtsalt väike statistika
Andres: Noh palju siis bioloogilise kella plärisemiseni aega on kah? 

Andres: Väga hea, vähemalt saime ta närvi aetud, närvis inimesed teevad vigu

Andres: Kes kurat mind siia luku taha pani?
Klaassen: Keegi pole sind luku taha pannud, ise sa ronisid siia, see on eravaldus

Ella: Klaassen esitas kaebuse
Andres: Aaa ta vehkis jaa mingi paberiga mul nina all eile
Ella: Kuule Västrik, see pole nalja asi

Andres: Aknad sisse löödud? Miks? Kajaga on ikka kõik korras?
Katrin: Jaa, Kajaga on kõik korras, lihtsalt õudne. Sa ei küsi kuidas mina ennast tunnen?
Andres: Mis ma enam küsin, sul on Marek selle jaoks

Rita: Kuidas nad siis sulle kõik nii ilusti ära rääkisid?
Andres: Vaata mina lihtsalt olen selline rahvamees

Andres: Sa pead arsti juurde minema, sa oled juba teist päeva silmad pahupidi
Rita: Võibolla mingi toidumürgitus lihtsalt
Andres: Maiustasid miski sitaga või?

Dima: Pole pole kunagi enne näinud, laipa
Andres: Ega suurt vahet pole elavaga, auk on sees lihtsalt

Andres: Kummalisel kombel hakati mind ja mu partnerit terroriseerima just siis kui me teid jälle kirbule võtsime, ja Kristjani maja üritati põlema panna ja kurat mu eksnaise kass mürgitati ära

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar