11.7.21

Ohtlik lend: Armastusega Tartust [s2 ep10] (2007)

RIta sugulane tuleb Rita ja Andrese juurde, kui on kuulnud et tema kolleeg Ott võeti kinni teise kolleegi tapmise eest, ehk Ott ja MArje käisid koos koolitusel ja ööbisid hotellis, kus firma tavaliselt peatub ning hommikul leiti Marje surnund, sugulane on aga kindel, et Ott pole asjaga seotud, kuigi on ise Ottiga samas hotellis ennegi peatunud ja mõlemal korral peaagu oma meest petnud.

Rita ja Andres lähevad tööväliselt asja uurima ja mngivad armastatud paari, kus nad on kindlad, et baarmen segab nende jooki midagi sisse. Nii veedavad nad koos toreda päeva ja üks vanem mees filmib neid terve päeva, õhtul baaris antakse neile joogid ja öösel magavad koos. Rita on sellest küll muidugi endast väljas aga neil on tõestus et keegi uimastab neid.

See baarmen leitakse aga jõest uppununa ja Toomas tuleb appi ja leiab toast kaamera ning teeb nii et pilt hakkaks kerima, nad saavad aru et elektrik on see, kes asja taga on, olles enne peale hüpanud sellele vanamehele, kes neid filmis koguaeg. NAd võtavad elektriku vahele.

Siis aga püüab Andres Rita jaoks asjad selgemaks teha, et tema jaoks polnud see öö niisama aga Rita solvab teda ja hiljem läheb naine meest otsima ja nad tunnistavad lõpuks et meeldivad teineteisele.

Marje: Kõik meie firmas teavad, et sa oled temasse armunud
Ott: Ja kui olengi?

Rita: Ära Andrese pärast muretse, ta on väga delikaatne inimene

Rita: Sinu puhul on kõik väga lihtne, alati on naised meestest ja eriti sinust pimestatud
Andres: See on mu veendumuste kolmas sammas

Rita: Ennem usun, et ma ise enda üle niimoodi kontrolli kaotan
Andres: Kuule Leitpalu, siis on mul ju veel šanss
Rita: Mitte sinuga loomulikult

Rita: Me sõidame homme Tartusse
Andres: Vaimu pealinna? Mis ma sinna ära kaotasin? 

Rita: Ma kavatsen seal Tartus veeta ilusa nädalavahetuse ja sina ei tule oma mossitamisega seda rikkuma
Andres: Ma lihtsalt ei salli et ma pean vabal päeval tööd tegema

Rita: Aga ma tahaks enne riideid vahetada
Andres: Jälle uus kleit või?
Rita: Mis ma siis vedasin neid kaasa?
Andres: Mina vedasin neid sinu kleite

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar