2.5.21

Ohtlik lend: Stiilipäev [s1 ep12] (2006)

RIta ja Andres saavad kirja, mis hoiatab neid mõrva eest, mis peaks toimuma ühes vanas mõisas, kus on ajastu nädalavahetus. Nii saadab politsei nad kohale asja uurima. Seal on nad kirjas kui Härra ja Proua Õun ning Andrese suureks üllatuseks on seal ka tema eksnaine Katrin ja tolle mees Marek. Muidugi Katrin saab asjast aru et nad on seal kui armukesed. 

Samal ajal lööb lamenti üks vanamees Heldur, kelle majaperenaine Emma enda juurde kohe kutsub. Samal õhtul ei toimu peale võltsmõrva õhtusöögi ajal, midagi ja Emma kinnitab et see käib ajastuga kaasas. Kuid siis öösel kuulevad nad karjed ja selgub et Heldur on surnud. Alguses võetakse seda kui õnnetusjuhtumit, kuna too oli ikka väga purjus. Kuid siis muutuvad asjaolud kui veel üks mees sureb ja see ei ole enam õnnetusjuhtum.

Nii tunnistavad Rita ja Andres et on politseist ning hakkavad küsitlema ja selgub et kaks noort neidu kirjutasid kirja naljapärast ja Heldur kukkus trepist alla kuna ta püüdis ligi ajada ühele teisele külastajale kes püüdis temast lahti saada aga järgmine päev kutsub Andre skõik kokku ja teab kes teise isiku tappis ja selleks oli Emma, kes tundis vanast ajast Helduri kellega koos röövi korraldasid ja kui Heldur suri, hakkas emma paaniliselt otsima tolle abilist ja kui selle leidis siis tappis ta.

10/8 (See osa mulle isegi meeldis, mulle tohutult meeldib kuidas Andres sündmused kokku võtab et siis paljastada mõrvar)

Rita: See on ainult mu kosmeetika
Andres: See kõik, kaks kohvritäit on kosmeetika?

Andres: Mis sa otsid proua Õun?
Rita: Teist voodit härra Õun.
Andres: Teist voodit ei ole
Rita: Mis me peame ühises voodis magama või?
Andres: Minu teada abielurahvas magavad ühes voodis või nii. Ära muretse ma heidan ukse alla põrandale ja valvan su und nagu Gabriel

Andres: No kuule, nendel aegadel kasutasid stiilsed daamid daamipüstoleid, super agent Õunake

Andres: Okei ma panen siis et politsenikud täitsid oma tööülesandeid
Katrin: Suudeldes
Andres: Suudlemist teeseldes

Katrin: Ta on mitu kalateemalist viktoriini kinni pannud
Andres: Oi kui huvitav... lähme edasi

Andres: Eluaeg on tema mind piinanud, nüüd piinan mina teda
Rita: Millega ta sind siis piinas
Andres: Oma kohalolekuga

Katrin: Ma ei teadnudki et ma sulle niipalju korda lähen
Andres: Kahju et sa sellest alles nüüd aru saad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar