30.5.21

Ohtlik lend: Teistpoolsuse vennaskond [s2 ep4] (2007)

Üks naine toob fotopoodi fotod ilmutamisele aga töötaja kogemata kustutab kõik ära, kuid uuel programmil on võimalus pildid taastada ja nad avastavad sealt ka ühed kahtlased fotod, mille peale kutsuvad politsei. Rita ja Andres hakkavad asja uurima, et tegu võib olla ühe ohtliku sektiga, sest raske on aru saada kas see on näitemäng või ei.

Siis aga hakkavad kahtlased asjad juhtuma ning Kaja, Andrese tütar, röövitakse, nimelt kasutab see sekt noori neidusid täiskuuajal ohverduseks. Aga kuna Rita ja Andres uurimist ei jäta siis võetakse ka Rita kinni ja Andresel on mõned tunnid et leida sekt ja päästa nii Rita kui Kaja. 

Lõpuks õnnestubki Andresel nad leida aga on vähemuses ning ta seotakse ka ohverduseks kinni aga enne tapmist saabub lubatud politsei ja Andres ja Rita viivad Kaja õnnelikult koju.

Rita: Vaata laiba asendit, see on liiga loomulik
Andres: Kuidas saab olla laiba asend liiga loomulik?

Ella: Küll teie olete agarad öötööd tegema, mul pole enne selliseid alluvaid olnud
Andres: Sul polegi enne alluvaid olnud
Ella: Seda ma ei kuulnud

Andres: Ma loodan et ma ennast ilma asjata klobida ei lasknud
Rita: Ära muretse ma sain midagi

Rita: See tähendab et ma suren enne kui täiskuu möödas on
Andres: Faking kahju kuule, ma jään oma partnerist ilma niimoodi ju

Ella: Ma uurisin kadunud tüdrukute kohta, miski tegi mind murelikuks
Andres: Oh sa ei peaks üldse muretsema, see on kõik juhusterida, mine puhka välja ennast 

Andres: No näed, uurija Leitpalu, kui toredasti sa pikutad siin
Rita: Tee mind lahti
Kaja: Mida sa siin teed?
Andres: Ma tulin sulle järele pasamagnet
Kaja: Äh.. ma olen pasas?

Andres: Leitpalu kuule, kui juhtub, et me mingi ime kombel ellu jääme..
Rita: Sa ei lase mul surra ka rahulikult
Andres: Ma tahtsin lihtsalt ühte asja ütelda, et kui me peaksime mingitel segastel asjaoludel ühte heitma, siis me peaksime mingi laiema suurema voodi vaatama, mis sa arvad?



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar