4.4.21

Ohtlik lend: Saar [s1 ep8] (2006)

Klass on eksursioonil saarel ja hommikul leitakse ühe õpilase surnukeha veest ja selleks on Ragne. Andres aga on kalapoes ostmas kallist kala oma tütre kontserdipiletite raha eest ja vahetult enne ostu helistab Rita.

Aga see kalapoemüüja Sirle ei jäta Andrest rahule. Samal ajal küsitleb Rita õpilasi ja selgub et Ragne polnud just eriti hea käitumise ja mainega ja elas koos klassiõe Külliga. Ja Ragnel oli kutt nimega Marko.

Samuti ei klapi Toome jutt ning selgub et Ragne oli rase. Marko on ka jooksus ja kõik usuvad et tapja oli Marko aga siis kui Andres palub Ritat, et kas võib tema juurde minna kuna Sirle ajab teda endiselt taga siis proovib Rita Gunnari kihasõrmust ja ei saa seda enam kätte ja kriimustab Andrest sellega ja siis mõistab et Külli käes on Ragnele tähti rõõmus ja selgub et pärast tüli Ragnega läks Külli tagasi randa ja nägi kui Marko Ragnega vaidles ja siis läks ta Ragnele vette järgi kui too kukkus, arvas Külli et Ragne on surnud ja võttis sõrmuse mälestuseks.

Andres on nõus Sirlega korra välja minema kui naine lubab muretseda kontserdipiletid, võtta kala tagasi ja raha ka mehele tagasi anda, rita ei suuda aga naeru pidada.

Andres: Ma tahan kala osta. Pakkige sisse enne kui ma ümber mõtlen
Sirle: Seda kala pole enam
Andres: Mis mõttes ole enam, ujub just praegu siin, ma ju näen

Rita: Mis sa oled hulluks läinud? Mis juttu sa mulle telefonis ajasid?
Andres: Tahtsin sind natukene argirutiinist välja raputada
Rita: Tõesti väga põnev oli

Rita: Mis sõnumid sul käivad koguaeg?
Andres: Ma ei või sinna kalapoodi minna esmaspäeva hommikul, ma ütlen

Rita: Tead, kui Toome sealt oma toast ära läks, siis ma natukene sobrasin ta asjades
Andres: Sobrasid tema asjades? Hehe, sa oled ikka minult ka midagi õppinud, räpane Rita
Rita: Olen, olen

Rita: Miks sa teda kiviga lõid?
Marko: Mis kiviga? Come on, ma ei löönud teda. Ma oleks ta ju ära tapnud
Andres: Kuule sellepärast me olemegi ju praegu siin

Rita: Miks sa ei ütle talle, et sa ei taha seda kala ja tahad raha tagasi?
Andres: Ma ei ole eriti osav nastele ära ütlemises

Andres: Ta tahab täna õhtul minu poole tulla, kas ma võin sinu juurde tulla?
Rita: Nagu lasteaed. Mis sa jäädki minu juurde käima kuni tüdruk ise ära tüdineb?

Andres: Mis sa naerad, nii ma saan vähemalt tütre ees heasse nimekirja.. võibolla..

Rita: Sa söögid jätsid ikka autosse?
Andres: Ei, ma tõstsin koridori kui sa helistasid
Rita: Loll, mul on ju kass

10/7 (See osa mulle ka eriti ei meeldinud, samuti vajas arusaamist see sõrmuse teema :D et kuidas ta selle mõrvari leidis, samas oleks Külli võinud ju sõrmuse alles jätta aga miks sa selle sõrme panid ja kandsid selle edaspidi)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar