11.4.21

Ohtlik lend: Päevik [s1 ep9] (2006)

Üks joodik nimega Ahto, leiab rannast ühe neiu kelle telefon heliseb ja kui Ahto telefoni vastu võtab, siis teatatkse et tema on järgmine. Siis saabub üks neiu nimega Mirjam, kes teatab et surnu on tema kolleeg ja sõbranna Laura. Mirjam räägib et poodi külastas keegi telefoni vastane ja Rita ja Andres jõuavad koos punktini kus nad usuvad et tapja ongi too telefonivihkaja, samuti viivad nad kaitse alla ka Ahto ja ühtlasi ka kainenema. Aga päev pärast vabanemist leitakse Ahto surnuna.

Uurijad leiavad et Laural oli kaks voodipartnerit, kelleks üks oli tema eks Reevo, kes nüüd on Mirjami kutt ja samuti saavad nad tõendi et too telefonivihkaja ei ole tapja. Samuti leiavad nad et Laura kirjutas koguaeg midagi vihikusse ja hakkavad neiu päevikut otsima. Nad kasutavad Mirjami abi et saada kätte nö päevik, et siis tegelikult kinni pidada Taavi, poe turvatöötaja kes laenas Laurale raha, mille too Reevole andis. Aga reaalus on see et hoopis Taavi võtab Mirjami vahele, sest ta nägi kuidas Mirjam sai Lauraga tol ööl kokku, nad randa läksid ja Mirjam üksi tagasi tuli ja Laura korterisse läks ja päevikuga naases, seega sai ta kohe aru et Mirjam ei tulnud poodi päevikule järele aga leidis et parim hetk teha Mirjamile tagasi mis too Laurale tegi. Politsei arreteerib Mirjami.

Rein: See on juba ma ei tea mitmes mõrvajuhtum sinu siia tulekust saadik, Västrik
Andres: No eks ma käin neid öösel nottimas, et siin suvepealinnas päeval tööd oleks

Andres: Küsimus sulle kui naissoo esindajale, miks hoiab naine oma endise kuti pilti kapi peal, kuigi nad on juba ammu lahku läinud?
Rita: Sellepärast et ta armastab teda ikka veel
Andres: Väga õige aga kutt on hoopis valinud tema sõbranna

Andres: Labor töötab täna küll kadestamisväärse kiirusega

Andres: Puhkad meie trellihotellis korralikult välja

Andres: Kuule aitab aitab, nagu titt tissi küljes
Ahto: Eks see viga ongi emapiimaga kaasa antud

Rita: Andres!
Andres: Tere, kallis, igav hakkas sul?

Rita: Kus sa mind teadsid otsida?
Andres: Ega ma sind ei otsinudki

Andres: Olin lihtsalt ettevaatik, hulludega nalja ei ole
Rita: Ja mina jooksin nagu algaja talle sülle, nüüd on mul kuklas kanamuna suurune muhk

Andres Noh, kuidas muhk elab?
Rita: Ei ole viga, tegin kompressi ja nüüd on juba tuvimuna suurune
Andres: Vahest tuleb väike kops mõttetegevusele kasuks
Rita: No selge, teinekord ma tean millega sinu mõttetegevust kiiriendada

Andres: Ja ära ütle et need jäljed on poole aasta vanused, selle ajaga vahetab ka kõige laisem perenaine voodilinu

Andres: Nii igavat filmi pole jua ammu näinud. Kas ma ahitan sind liiga palju kui ma palun sul kohvi teha või ma pean tikud silmade vahele panema.
Rita: Ahistad küll, aga kuna sa ise ei oska kohvi keeta siis ei tohi sind siia masina ligi lasta

Andres: Äkki kirjutab romaani kuidas armastada kahte meest
Rita: Äkki ta peab päevikut. Ma olin ka suur päevikukirjutaga aga siis unustasin selle ükskord bussi. Ma punastan siiani ku mõtlen et keegi võis seda lugeda
Andres: Kui vana sa olid siis?
Rita: 14
Andres: Ja juba oli mille pärast punastada?

Ahto: Jumal tänatud, hakkasin juba janu kätte surema, palusin valvuril endale külma õlut tuua, aga teie hotellis on mingi pärast kuiv seadus

Andres: Kurat, oleks võinud mehel lasta õlle ära juua
Rita: Meie ka ei lasknud
Andres: Näe kuidas võib janu kätte ära surra

Rein: See veel puudub et sind maha koksatakse, kuigi minul isiklikult sellest kahju küll ei ole
Andres: Tänan
Rein: Tead liiga palju jama on sinu siia tulekuga juhtuma hakanud

Rita: Sa oled ikka tõeline macho, ei või iialgi oma nõrkusi välja näidata
Andres: Mul ei ole nõrkusi, head õhtut

Rita: Noh kuidas öö möödus?
Andres: Kuule peale sinu ei rünnanud mind mitte keegi

Andres: Aga seekord üritasite te lavastada süüdi inimest, kes ainsana teadis täpselt et teie olete mõrvar

10/7 (Miks see Taavi siis ise politseisse ei läinud kui teadis kõike? Okei ma saan aru et tal pole tõendeid aga no vihje saaks ikka anda)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar