25.4.21

Ohtlik lend: Parun [s1 ep11] (2006)

Lugu jätkab eelmise osaga, kus Urmas on küll trellide taga aga narkodiiler, keda kõik teavad nime all Parun, liigub endiselt ringi ja Andres on veendunud et see vend on olemas ja tuleb kinni võtta. Selles aga pole eriti veendunud Rein kuid koos Ritaga hakkab Andres asja uurima. Enesele ootamatult satub ta aga vägistasmisskandaali ja peab mõneks ajaks töölt eemal olema.

See aga ei peata teda ja ta võtab appi isegi oma sõbra Tallinnas, Hendriku ning koos kolmekesi uurivad nad mees nimega Armani, kes ostab ja kannab ainult Armani ülikondi ning too käis ka oma abilisega Urmase kodus asja uurimas ning ohus on ka Urmase naine. Urmas aga sureb uurimise all ning noorte diilerite käest saavad nad infot Armani kohta ja panevad talle jälitaja külge ning saavad tema asukoha tead.

Nad võtavad mehed kinni kuid Andres tulistab Armanit ja enne surma tunnistab mees, et tema ongi Parun ja siis sureb. Andres saab tagasi tööle ning viib Rita välja sööma.

10/7 (Ses suhtes, et mulle see osa nagu ka väga ei meeldinud samas, nalja saab ja mulle kinda ikkagi meeldib see Andrese suhtumine kuigi jaa iial ei tea kes ja mismoodi sind rünnatakse.)

Rein: Kui ikka oma põllu peal mõrvad toimuvad, siis on viimane aeg tööle kobida

Urmas: Sa tead ju, liigne uudishimu võib tappa

Urmas: Vale elukutse oled valinud siis, kui nii vähe makstakse
Andres: Sellest olen ma juba aru saanud jaa

Armani: Tead, ma võin sulle selle asja korraldada, aga siis pärast pean ma su maha laskma, Parun ei ole eriti kuulsusest huvitatud

Armani: Maja on täpselt nii vargakindel kui kallis on tema odavaim lukk

Andres: Liha oli nõder
Rein: Liha ei olnud sul nõder vaid vaim oli sul nõder, liha oli sul ülearu küps. See on juba teine kord kui naised sulle pähe istuvad
Andres: Kolmas kord juba, kolmas
Rein: Millal see üks kord oli siis?
Andres: Siis kui ma oma naisega tuttavaks sain

Henrik: Sinu Pärnus olekust räägitakse õuduslugusid, nii et valmistu üksikule saarele saatmiseks

Rita: Ma olen teist palju kuulnud
Henrik: Ärge seda väga tõsiselt ka võtke, Andresel on komme pool juurde panna ja siis saad ka veel petta

Henrik: Ära seda nüüd nii isiklikult ka võta
Andres: Loomulikult ma võtan seda isiklikult, tüüp kurat keeras mulle vägistamise kaela, sa ei võtaks isiklikult?

Andres: Sa oled kullatükk, taeva ingel, kui ma ulataks siis ma tuleks tahapinki ja suudleks sind
Henrik: See veel puuduks

Andres: Kuulge, kas keegi teab kus seda armanit müüakse?
Rita: Mina tean jah, kaubamaja juures
Andres: Kus sa tead? Käisid Gunniga möllamas?

Henrik: ma ole juba kolm korda täna seadust rikkunud, ooi kuidas mul oli hea elu kui sind polnud, Västrik, ma jäin rahulikult magama, ma ei karjunud unes, naine oli minuga rahul ja ma hakkasin kaalus ka juurde võtma

Andres: Kui sa ütled mulle kes on parun siis ma lasen sul minna
Armani: Hahha, ma võin sulle öelda aga siis ma pea su maha laskma
Andres: Eks sa tee proovi kuule

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar