28.3.21

Ohtlik lend: Puude vaikimine [s1 ep7] (2006)

Metsas leitakse surnukeha, kelleks on äsja vangist välja saanud Jaanus. Ja esimeseks süüdlaseks on kohe Urmo, Jaanuse eksnaise Maarja mees ja ühtlasi Jaanuse endine parim sõber. Ja seda seetõttu et eelmisel õhtul läksid Jaanus ja Urmo kaklema ja Urno haaras kodust püssi ja läks Jaanust ootama.

Nüüd on aga Urmo peidus. Ja tema naine Maarja ei tea temast midagi aga uurijad saavad teada, et Jaanust ootas vabaduses miljon, ka endine metsavaht Arno ei räägi midagi ja siis märkavad uurijad et praegune metsavaht Manfred viib kellelegi süüa ja nii saavad nad Urmo kätte. Urmo ise on aga kindel et vaatamata faktile et ta pimedas tulistas, ei saanud tema olla Jaanuse tapja, kuna lasi üle pea.

Andres saab aga Jaanuse endiselt kongikaaslaselt teada et Jaanus pidi kellelgilt saama miljoni ja nad saavad aru et Manfred tegeles metsavargusega ja lubas Jaanusele raha kui too tema eest kinni läheb ja et vihje saatis Arno. Rita ja Andres otsivad kolmandat kuuli ja leiavad selle üles ning Andres tunneb kuuli ära ja selgub et tapja on endine metsvaaht Arno, kes oli tige Jaanuse peale kuna too ei tahtnud et Arno tema emaga koos oleks ja lubas metsavarguse vihje eest kätte maksta. 

Andres: Palju meil veel kõmpida on?
Rita: Umbes pool kiomeetrit
Andres: Jõuad või teeme väikse puhkuse?
Rita: Ma... jõuan küll
Andres: Ei kõlanud eriti veenvalt, teeme väikse puhkuse

Andres: Kõlakad räÄgivad et sa olid eile mõrvapaigal
Arno: Olin
Andres: Nägid ka midagi?
Arno: Nägin
Andres: Kurat, sul kisu nagu tangidega sõnu suust välja

Arno: Mul siin maja taga lasketiiru moodi asi
Andres: Jälle rikud seadust vana, lasketiir

Andres: Kuule sellega on ju kuradi hea loomale sarvede vahele põrutada
Arno: Inimesele võid sa sarvede vahele põrutada, kitsele ikka esijala taha

Andres: Kuradi vanamehe toigas ma ütlen, kui ühekorra veel pean siia vantsima, ma võtan tal kõri pihku
Rita: Mis sa oled väsinud, tahad ma võtan su opale?

Rita: Kongikaaslane
Andres: Just, kuule sa oled geenius, muidugi kongikaaslane

Andres: Nagu meie räägime üksteisele kõik ära, on ju nii
Rita: Ma ei tea kuidas sinuga on aga mina sulle küll kõigest ei räägi
Andres: Miks sa mulle niimoodi ütled siis, ma olen küll väga pettunud sinus

10/8 (Ma küll ei tahaks kuskil metsas ringi uidata ja no ma eksiks ära ka :D )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar