21.3.21

Ohtlik lend: Teatrifantoom [s1 ep6] (2006)

Teatris toimub etenduse proov kui üks näitlejatest tapetakse, selleks on näitleja Ada. Ja tapetakse kui laval kustub tuli ja kõik on pimeduses ja mõrvarelv on Mareti käes, kellel oli suur tüli nädal varem kui Ada ajas ligi Mareti mehele Ottile, kes on ühtlasi ka uus lavastaja.

Rita ja Andres hakkavad asja urima ja üsna pea on nad seisukorras kus see võis olla õnnetusjuhtum aga siis hakkab toimuma veel midagi, keegi murrab Ada riietusruumi ja keegi ründab Rudolfit, ning uurijad saavad aru et mõrvar otsib taga Ada tekstiraamatut mille too enne surma Rudolfi kätte hoiule andis ning siis mõistab pildi järgi Rita, et Jaanusel on öönägemisprillid ja neil tuleb idee.

Nad lasevad Annel leida Ada tektiraamatu ja siis kui proov käib läheb tuli kustu ja mõrval liikvele, selleks mõrvariks on Tanel, kes selgub et on kasiinos suurelt võlgu ning müüs Adale korteri ja sai sealt raha et võlg maksta aga point on selles et Taneli korteril on laen peal, ehk müüa ei saa nii lihtsalt ja Ada tahtis raha tagasi ning teatas et see on tekstiraamatus kirjas, nii leidis tanel et peab naise tapma. 

Katrin: Kas ma pean valetama või rääkima nii nagu asi oli, ma ei taha ju su linnasuurust ego kuidagi riivata
Andres: Kurat, kui sa niimoodi edasi räägid, ma sõidan vastu puud praegu

Andres: Sa oled üks kuradi lõdvapüksikummiga mõrd
Katrin: Aitäh

Rudolf: Ada on särav naine, ei mina usu mida tema kohta lõksutatakse
Artur: Liigagi särav

Rudolf: Vana Richard on jälle liikumas, nägin teda oma silmaga
Artur: Kus sa teda nägid, läbi pudelipõhja?
Rudolf: Ma polnud pudelid isegi mitte nuusutanud veel

Artur: Sul nätsu on?
Rudolf: Sa hinga lavastajale näkku, saad temalt nätsu
Artur: Hästi

Artur: Ma pühin perset selle tema metafüüsikaga tead

10/8 (omg kui mitu korda ma olen seda sarja näinud ja miks ma alles nüüd taipasin et tapja oli tanel mitte jaanus?? mina pidasin eksmeest jaanust koguaeg mõrvariks sest isal olid öönägmisprillid aga kas sellest sai siis tanel infot et sellised asjad on olemas??? või need olidki jaanuse prillid aga tanel pani piistu need? I AM CONFUSED!)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar