14.3.21

Ohtlik lend: Ahvatlus [s1 ep5] (2006)

Lugu algab sellega et Pärnu naaseb üle 10ne aasta tagasi Eva, kes on endise nimega Anu ning on tuntud anuna kui varas. Nüüd tehakse tema autole pommiähvardus ja Rein käsib naisel silma peal hoida, kuna too on raudselt mingi jama peal ja töö saab endale Andres.

Siis aga minnakse Maiste juurde röövile ning mees saab surma, uurijad saavad teada et röövel otsib Holmi maale ning Andres on kindel et asjaga ei saa olla seotud Eva kuna Andres valvas teda kogu öö ja ta palub end uurimisest kõrvadada. Rein käsib naisel endiselt silma peal hoida ja kui uuurijad saavad teada et Holmi maale otsitakse siis lähevad nad ootele selle ostja juurde.

Ja siis tulevadki Eva endised kambajõmmid Kerttu ja Kalle ning jäävad politseile vahele. Alguses ei räägi nad midagi aga siis tunnistab kalle et Eva võttis nendega ühendust ja kuna Kerttu tegi pommiähvarduse siis ei saa ta ise röövis osaleda kuna politsei valvab teda. Ja kuuldes et Holmi maalid varastati ikkagi ära siis räägib Kalle kõik ära ja Andres läheb Evale järele ning saab maalid ja politsei arreteerib Eva. 

Kartin: Kas sa tead mis kell on?
Andres: Muidugi ma tean mis kell on, mul on kell käe peal. Raisk ma pean endale lugemisprillid hankima.

Andres: Kuule papi lõi päris oimetuks, paistab et tüdruk on teda omal ajal kõvasti sakutanud
Rita: Sa vaata et sa ise sakutada ei saa
Andres: Ära minu pärast muretse, mis naistesse puutub, siis mina olen tulest, veest ja vasktorudest läbi käinud

Rita: Äkki peaksin mina minema
Rein: Ei, nii palju kui mina tean, erutavad eda ikka mehed, sinust saaks ta esimese 3me minutga lahti. Ma karistan teda vähemalt ebameeldiva inimesega
Andres: Tänan, chef

Eva: Kas te ei usu et inimesed võivad muutuda?
Andres: Mõned inimesed on seda suutnud

Andres: Söömas, siis käisime tantsimas
Rein: Tunnen kaasa, mis praegu teeb?
Andres: Naudib päikeseloojangut ja kõnnime muuli otsa
Rein: Veel kord tunnen kaasa, sinna on vist oma 3km

Rein: Parimat alibit kui uurija kaisus öösel magamine annab välja mõelda

Andres: Ärge Evat selles küll süüdistage
Rita: Valvasid teda jälle terve öö?
Andres: Igaks juhuks jah

Rita: Ja nüüd on ta kuskil Euroopa liidu avarustes maailma kõige parima alibiga, uurija ise valvas teda
Andres: Kuule sa ei pea seda mulle koguaeg nina alla hõõruma

Rita: Noh, mis teed? Lisaks tulele, veele ja vasktorudele nõgeded ka, jah?
Andres: Kuule mu pastakas kukkus kuskile siia

Andres: Skooby doooby dooo i love youu

10/7 (Mulle see Eva eriti ei meeldinud,)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar