7.3.21

Ohtik lend: Realityshow [s1 ep4] (2006)

Üks külanaine leiab laiba ja selleks on Linda, kes osaleb perevahetuses. Andres ja Rita hakkavad asja uurima ja leiavad et perevahetuses sattusid kokku kaks täiesti erievat maailma, nö rikas ja vaene. Ehk siis Linda on pärit vaesemast perekonnast, kes elab maal ja tal on abikaasa Toivoga kaks last, samas kui teine pere on rikas linnas elavad Siiri ja Raul koos poja Steniga. 

Siis selgub saate osasid vaadates et Rauli ja Linda vahel oli saate ajal midagi ja ilmselgelt lootis Linda ka peale saadet suhet edasi ega tahtnud maaelust enam midagi kuulda aga Raul jätab naise maha. Siis aga avastab Andres et golfikepp on puudu ja nad leiavad selle nende majast ning Raul peetakse kinni. Samal ajal selgub et ka Siiri käis kodust väljas tol õhtul.

Sten teab aga kes võttis golfikepi, kuigi polnud enamus saateajast koduski. Andres ja Rita saavad aru et poisil on kaamerad püsti ja uurivad kes on mõrvar, kuigi poiss kustutas info enne ära siis nad taaslavastavad ja leiavad mõrvari, kelleks on ei keegi muu kui saate produtsent Madis, kellelt Linda hakkas välja pressima, et too räägiks Rauliga ja teeks Lindast kuulsuse. Lihtsam oli naine ära koksata aga ta ei teandud et majas on kaamerad, pluss ta meelitas Rauli ja Lindat narkot tarbima, et nad rohkem skandaali korraldaks et reiting tõuseks.

Hiljem helistab Gunnar Ritale ja tahab kokku saada ja teatab et nad peaks lahku minema ja et Gunnarile meeldib Rita parim sõbranna Madli. Andres võtab Rita peale ja viib koju.

Andres: Kui mul midagi nende vastu on siis see, et nad ei oska korralikult tulistada ega autot juhtida, nii et partnerina on nad lihtsalt ebausaldusväärsed. Ja politseiamet on nende jaoks liiga raske
Rita: Minu meelest sinu endine naine töötas politseis
Andres: Aii, see oli küll löök allapoole vööd

Andres: Nagu lilli nopid
Rita: Nagu kalashnikovist

Rita: Minu meelest on lööja mees
Andres: Miks kohe mehi süüdistada? Tänapäeval on tugevaid naisi küll
Rita: Meeste õnnetuseks

Andres: Millest me alustame?
Rita: Paku ise midagi välja
Andres: Miks mina pean pakkuma igakord kui sina ei suuda otsustada?

Andres: Okei, lähme küsitleme printsi, äkki tuhkatriinu on kusagile oma kingakese maha unustanud

Madis: Mis sinu probleem on?
Andres: Minu pole mingit probleemi, kui peresuhted välja arvata

Madis: Ma ei anna praegu mitte mingisugust intervijuud
Andres: Oled kindel?
Madis: Täiesti kindel, mis väljaandest sa oled?
Andres: Ma olen maakonnaleht Pärnu kriminaaljälitus, rubriik on mõrvagrupp

Toivo: On ta surnud?
Andres: Ei ole surnud, elus ja terve agu maasikas

Andres: Lohutamine tuleb sul ikka väga hästi välja juba. Kuule äkki lubad mul ka sinu poole pöörduda kui ma puhta perses olen oma eluga?
Rita: Võid
Andres: Aitäh, kohe palju kergem hakkas

Rein: Keegi sellest heast perekonnast pidi seda ju tegema.
Rita: Miks mitte Raul?
Rein: Miks mitte Siiri?
Andres: Miks mitte Sten?

Rita: Tervist, kuidas sul läheb?
Andres: Kuule elan viha sinu peale välja

Rita: Hästi tehtud, mehed on tõesti paremad laskjad
Andres: Teadagi

Andres: Miks sa nii väga tahtsid süüd Rauli kaela ajada? Las ma arvan, ega reitingu tõus ka paha teinud, nii tabasid kaks kärbest ühe hoobiga
Madis: Raisk hakka ise produtsendiks, see sobiks sulle
Andres: Hea küll, lähme

10/8 (God see lõpp on nii nunnu lihtsalt. kuigi mulle iseenesest see osa eriti ei meeldi)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar