14.2.21

Ohtlik lend: Vistrik [s1 ep1] (2006)

Andres on teel oma naise Katriniga leppima, kui satub kalapoodi ja ostab reisiraha eest endale uued kalad. Ja samal hetkel kui ta on teel naisega restorani leppima, tuleb teade, et narkodiiler, keda nad juba mitu kuud taga ajavad, teeb oma liigutuse just täna.

Nii peab Andres loobuma Katriniga leppimisest ja ronib vaatepostile, kuid seal olles ei suuda ta taluda et noori tüdrukuid ära kasutatakse ja ta jookseb korterisse, kus mõne hetke pärast peaks narko üleandmine toimuma. Mehed jooksevad varju, kui narkodiiler saabub aga siis heliseb Andrese telefon ja operatsioon nurjub ja narkodiiler saab minema.

Peale selle viskab Katrin mehe koos asjadega ka välja ja Andres saab hommikul suure peapesu töölt, kuna rikkus suure ja tähtsa operatsiooni ära ja karistuseks saadetakse ta Pärnusse tööle. 

Nii kolib üleöö mees Pärnusse ja saab endale ülemuseks omamoodi mehe Reinu ja tööpartneriks tööka ja äsja kooli lõpetanud naiskolleegi Rita. Rita näitab talle linna ja korteri ning öösel põrutab Andres Tallinna naise juurde, et kalatoitu tuua ja leiab eest et Katrinil on juba pikemat aega suhe Andrese kolleegi Marekuga.

Katrin: Andres, kas sa oled idioot või?
Västrik: Ma ei kuulnud hästi

Katrin: Ei
Andres: Miks sa kohe ei ütled? Ma pole midagi öelnudki veel
Katrin: Pole vahet mis sa ütled, ma ütlen ikkagi ei
Andres: Aga kurat äkki ma oleks midagi meeldivat öelnud?

Henrik: Jälle krevetid? Kas sa ei suuda meeles pidada et ma ei söö neid kuradi krevette?

Andres: Kui ta veel teada saab et ma Egiptuse reisi rahad huugama panin
Hendrik: Ostsid jälle kalu või?
Andres: Mind ei või sinna poodi lasta

Henrik: Teed kuiva treenni?
Andres: Tead ära kurat praegu mölise eksole
Henrik: Telefon

Katrin: Mul on sulle midagi olulist öelda
Andres: Kuule vabanda et ma sind katkestan aga sa oskad alati ikka kuradi õigel ajal helistada 

Andres: Kats helistas valel silmapilgul
Rene: Teatris oskad telefoni välja lükata
Andres: Nalja teed, ma pole 5 aastat teatris käinud
Rene: Tuleks minna ja eit kaasa võtta, tead siis ta ei helistaks sulle valel silmapilgul

Rene: Kuidas Katsiga läheb?
Andres: Kats viskas mu öösel välja, nagu sa ei teaks
Rene: Seda parem
Andres: Teeb rõõmu või?

Rene: Kui sa nüüd poiss-mees oled, siis saadan su mõneks ajaks Pärnusse

Rein: Ikka veel kuraasi täis?
Andres: Ei ole midagi, lihtsalt tuju on sitt, vaata

Rita: See ei anna sulle mingit õigust...
Andres: Kindla peale annab
Rein: Noh, juba karvupidi koos

Marek: Saan aru
Andres: Kas sa midagi muud peale saan aru ei oska öelda?
Marek: Hea küll, hakka nüüd minema, ma pean hommikul vara tõusma

10/7 (Mulle see esimene osa eriti ei meeldi. Küll aga kuna ma olen seda sarja sada korda näinud siis nüüd ise Pärnus elades on päris huvitav vaadata et mis ja kuidas asjad siis olid, sest tol ajal kui see välja tuli, ei teadnud ma pärnust midagi, et kus ja mis ja polnud kordagi ka pärnus käinud.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar